Відмова від якісного продукту (товар, який повністю відповідає опису в каталозі, без пошкоджень, що сталися з вини виробника або поштового оператора):
в будь-який час до моменту отримання посилки покупцем (починаючи від часу замовлення і оплати, закінчуючи періодом транспортування транспортною компанією);
відразу ж після отримання. Умови: збереження упаковки, наявність чека або іншого документу, що доводить факт придбання в нашому магазині.
Увага! Позиція, технічні можливості якої вже були використані за призначенням, не підлягає поверненню!
Відмова/обмін неякісного продукту (товар, який має пошкодження корпусу або механізму, що трапилися з вини виробника або поштового оператора):
відразу ж після отримання і первинної діагностики на складі поштового оператора;
відразу ж після первинної діагностики у присутності співробітників магазина.
Повернення буде здійснено протягом 14 днів після прийняття цього рішення. Сума, сплачена за товар, буде повернута таким способом, як проводилась оплата.