Часто прийнято вважати, що заклад - це головний бізнес, а ось доставка їжі, обслуговування банкетів і кейтеринг - додаткові модулі послуг. Насправді усі ці напрями є різними видами бізнесу. Це важливо розуміти, оскільки клієнти по-різному сприймають, наприклад, заклади, в які можна прийти, то замовити, поїсти і піти, і доставку додому. У випадку з доставкою, швидше за все, гості не замисляться про ваш заклад, оскільки у них виникнуть інші асоціації: піца, суші, бургери ...
Звичайно, опцію доставки додати можна, але швидше за все успішним такий вид бізнесу не буде. Частенько через велику кількість замовлень на доставку, кухарі не справляються з об'ємами роботи, негативно впливає на якість блюд і швидкість обслуговування гостей в залі. Також варто пам'ятати, що агрегаторы - служби, які займаються доставкою, беруть досить високу комісію - 20-30%, що швидше за все буде збитковим для вас.
Також важливо розуміти різницю між лояльними до вашого бренду гостями і клієнтами, які підбирають заклад під святкування банкету. Найчастіше ті, хто шукає місце, наприклад, для святкування корпоратива, орієнтуються на ціну і висувають безліч вимог, таких як власний алкоголь або закриття закладу на час проведення корпоратива. У разі, якщо ви закриєте заклад на спецобслуговування, ви можете втратити лояльних гостей.
Якщо ж все-таки ви позиціонуєте себе як банкетний заклад, то варто організовувати роботу так, щоб Вона не завдавала збитку вашим постійним гостям. У разі проведення банкетів, не рекомендується дотримуватися якогось окремого меню. Як правило, краще використати постійну схему роботи вашого закладу.
Якщо заклад приносить недостатньо прибутку, часто підключать опцію кейтерингу. Насправді, це повноцінний окремий бізнес. Для його реалізації має бути сформована команда і окреме меню. Великі витрати будуть на закупівлю устаткування і посуду, найчастіше собі можуть дозволити тільки великі кейтеринговые компанії.
Швидка обробка замовлення
Вибір оптимальних рішень
Для постійних покупців
Найкоротші терміни доставки